Home > Ford Credit finansiering > Finansiering med Ford Credit > Finansiering för företag > Ford Leasing

FORD LEASING

Bekvämt och förmånligt för företag

Med Ford Leasing slipper ni både att lägga en kontantinsats och binda kapital. Vi kan anpassa leasingtiden och restvärdet så ni får en lösning som passar er verksamhet.

Modeller som omfattas

Nya & begagnade person- & transportbilar

Enkelt upplägg

  • En månadskostnad under hela leasingperioden
  • Ni slipper binda kapital & får även en positiv momseffekt

Så här funkar det

  • Välj Fordmodell
  • Välj körsträcka per år
  • Kör och njut av er Ford under leasingperioden

Efter leasingperioden

Det finns flera valmöjligheter efter att er leasing löpt ut, ni kan exempelvis köpa loss bilen eller byta in den mot en ny. Kontakta er Ford återförsäljare så hjälper dom er hitta det bästa alternativet för er.

alt

 Osäker på vilken finansiering som är rätt för er?

Jämför olika finansieringsalternativ

  • Om Ford Credit

    Ford Credit är en nära finanspartner till Ford-återförsäljare i hela landet. Tillsammans hjälper vi dig att lösa finansieringen av din bil på bästa möjliga sätt.
    Ford Credit är en del av Santander Consumer Bank AS Norge, Sverige Filial, org.nr 516406-0336, som tillhör den globala bankkoncernen Banco Santander, en av världens största banker med 144 miljoner kunder i över 45 länder. Santander Consumer Bank är även en av de ledande aktörerna inom fordonsfinansiering i Europa. Du kan läsa mer på santanderconsumer.se.

    Lämna ett klagomål:
    Du som har finansierat ditt fordon med Ford Credit före den 29 februari 2020:
    Vill du framföra klagomål så framför dessa i första hand till vår kundtjänst på: 031-707 11 00. Är du missnöjd med det svar eller bemötande du fått vänligen vänd dig till vår klagomålsansvariga via epost på: scredit@fordcredit.se och märk ämnesraden med ”klagomålsansvarig” alternativt via post till: Ford Credit, Att: Klagomålsansvarig, Box 6046, 400 60 Göteborg.

    Du som har finansierat ditt fordon med Ford Credit efter den 29 februari 2020:
    Kontakta i första hand vår kundservice på: 08-559 511 00, eller logga in på internetbanken och skicka ett säkert meddelande till oss. Om du inte är nöjd med det svar du fått från oss kan du överklaga till vår Kundombudsman genom att mejla till kundombudsman@santanderconsumer.se

    Som kund kan du även erhålla vägledning från Konsumenternas Bank- och finansbyråKonsumenternas Försäkringsbyrå och din kommunala konsumentvägledning.

    Integritetspolicy Kunder (PDF 83KB)

Top